wtorek, 5 marca 2013

Pisanki i krokusy

Oto nad czym pracowałam ostatnio.
Pisanki mają 12 cm i są styropianowe :) Pomalowałam je farbami akrylowymi, zrobiłam niby reliefy klejem magic , pomalowałam farbą ponownie, potem podcieniowałam farbami metalicznymi i na koniec lakier :)
Krokusiki zrobiłam z pomocą kursu, który pokazała Danutka :) Dzięki Danusiu :)


Jest ich pięć i chyba tyle pozostanie :) Zabraknie mi czasu na to by zrobić więcej.
Czy takie pisanki się Wam podobają?

Pozdrawiam wszystkich obserwatorów i dziękuję za obserwowanie :)

42 komentarze:

  1. Piękne, jeszcze takich nie widziałam, fajne kolorki i koszyczek też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki swietny pomysł! są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow te jajka powodują gwałtowny, dobrą chwile trwający opad szczęki ... Są prześliczne i maja piękne kolory!! Ja nie wiem, czego się dotkniesz w złoto zamieniasz!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś robiła podobne, ale nie były tak ładne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pisanki ! Ładne kolorowe i oryginalne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aldonko jajeczka są prześliczne nie mogę się napatrzeć.Cieszę się ,że korzystałaś z mojego kursiku na krokusy i widzę ,że wyszły udane..Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne jajka i krokusiki tez bardzo piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są tak cudne ,że słów mi brak!!Zatkało mnie normalnie:)))Brawo;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, alez proste wykonanie i jakie efektowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to piękne :)) Ślicznie wyglądają te pisanki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Bardzo ciekawy pomysł na reliefy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przepiękne, jeszcze takich nie widziałam ;) Z jednej strony takie kolorowe, wiosenne, a z drugiej - pełne elegancji ;)
    No i efekt końcowy w koszyczku - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jajeczka,takie inne niż wszystkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne , takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne to za malo powiedziane, slow brakuje, powalily mnie!!! Baaaardzo mi sie podobaja :) :) :) I kwiatuszki , wszystko razem suuuper wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się pięknie prezentują w towarzystwie uroczych kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite! Te wzroki wyglądają jak rzeźbione:) Pierwszy raz takie widzę:) Krokusiki śliczne, też ostatnio takie robiłam z Danusi kursiku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne,niesamowite poporostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są niesamowite...cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne jaja ;) Jestem zachwycony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja się cały czas zastanawiałam jak zrobić takie jaja... Myślałam, że klej na gorąco, a tu zwykły MAGIC!!! Jaja są pięęęękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękne te Twoje pisanki!!!! mogłabys podać przepis na nie? :> :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób wykonania jest taki jak napisałam w poście.
      Styropianowe jajka pomalowałam kilka razy farbą akrylową, klejem magic z aplikatorem zrobiłam reliefy a jak wyschły znowu pomalowałam farbą akrylową. Nastepnie w zagłębieniach podcieniowałam ciemniejszą farbą metaliczną. Po wyschnięciu lakierowałam lakierem wodnym, i tyle. Nic skomplikowanego ale trwa to kilka dni, bo każda warstwa musi wyschnąć przed nałożeniem następnej.
      Pozdawiam :)

      Usuń
  24. Śliczne, pięknie wykonane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajka wyszły Ci rewelacyjnie są przepiękne cały koszyczek prezentuje się cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. niesamowite- nie podejrzewałabym magicka o takie zdolności- jednak klej idealny, nie ma co;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pomysł z tymi jajkami! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa na temat pisanek, nie spodziewałam się że wzbudzą takie zainteresowanie, bardzo mi miło, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Są rewelacyjne,niesamowicie je zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No BOMBA!!!!!!!!!! bardzo mi się podobają.Dziękuję za miłe słowa pod moim postem i zapraszam na mój wiosenny poczęstunek :)pozdrawiam Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne jajka-takich jeszcze nie widziałam -rewelacja-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. super takie inne oryginalne ,,podobaja mi się bardzo . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne te pisanki , mam zrobioną taką metodą , ale inna ... jednak fajnie tym magikiem się dekoruje...

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie mnie olśniłaś - te cudne reliefy można robić też takim czymś zwykłym jak klej - byle mieć cienką końcówkę ;-)
    Wiem, że ten wpis to stare dzieje, ale właśnie robiłam porządek w linkach i odkryłam przenosiny.....
    Nie mogłam się zdecydować, pod którym wpisem powychwalać Twoje koszyczki - cudne są! Próbowałam kiedyś papierowej wikliny (ja bym nie spróbowała?) ale wychodziła mi jakaś taka wiotka. Ciekawe, co źle robiłam. Tym bardziej podziwiam jak komuś wychodzą takie śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)