niedziela, 10 marca 2013

bukiecik

Mój pierwszy bukiet róż :) Dla mamy :)
Koszyczek to wynik bacznych obserwacji sposobu wyplatania Ani ( Klimaty moje..).
Aniu jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi :)
Bardzo się starałam, żeby wyszedł jak najbardziej starannie.
I wyszło takie coś ...
Mam w planie następne i myślę, że wyjdą ładniejsze niż ten :)

W planach też miałam schudnięcie do Dnia Kobiet o 5 kg, udało się 4 i to z wielkim trudem :( 
Ale walczę dalej i choć pewnie nie uda mi się schudnąć do 1 maja brakujących sześciu , to spróbuję zrzucić ile się da.

Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie i dziękuję, że chce się Wam zaglądać do mnie i zostawiać dobre słowo :)

22 komentarze:

  1. koszyczek z różyczkami wyszedł po prostu wspaniale, gratuluję również tych 4kg, u mnie tylko -2kg ale zawsze to coś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I koszyczek i różyczki bardzo Ci się udały, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) mama na pewno będzie zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bukiecik, pewno mama zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się razem komponują :-)
    gratuluję kilogramów! tych zgubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest taki ładny,prosty i na prezent idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przepięknie i koszyczek i te kwiatki w nim są fantastyczne. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten koszyczek jest rewelacyjny i pięknie dobrałaś kolorystykę kwiatów:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. różyczki i koszyczek śliczne,na pewno się będą podobały.

    OdpowiedzUsuń
  10. przeuroczy :) ślicznie dopracowany :) na pewno mama będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny koszyczek i jakie róże piękne wyszły:) Ja swojej mamie robiłam bukiet w identycznych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu, jest piękny. Miło mi, że mogłam pomóc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki i wykonanie cudne podziwiam mam chęć stworzyć sobie takie różyczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny. Mam na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kompozycja, piękne różyczki i piękny koszyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny bukiet i koszyk oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)