wtorek, 12 marca 2013

Papierowa wiklina

Dziś papierowa wiklina w rozmiarze XXL.
Dzban, wazon... czy jak go tam zwać, ma 51 cm wzrostu i najwyraźniej lubi słodycze, bo w "biodrach" ma 120 cm. Na razie jest bezrobotny ale już wkrótce będzie zatrudniony do jakiejś kompozycji patykowo-kwiatowej :)
Kilka wieczorów mi skasował... ale lubimy się ;)
Otóż i sprawca braku wieczornego odpoczynku :

Za radą Ani  ( z Klimatów moich ) pionowe rurki  wzmocniłam drucikami.
To jak do tej pory największa moja praca wiklinowa. Trudno przy takich gabarytach utrzymać pożądany kształt, ale się starałam :)

Pozdrawiam serdecznie
Ala

24 komentarze:

  1. Super! Ale wielki! Bardzo równiutki, podoba mi się kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo ładny :) Wcale nie widać, że to Twoja pierwsza praca. Profesjonalnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bomba.... oj to się napracowałaś,,,ale czasem warto dla takiego efektu.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały:) Też mi się taki marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, super. Nieźle się napracowałaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wyszło ,tak równiutko i kolorystycznie super dobrane.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na wiosenne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dzban :) ogromniasty i równiutki jak spod igły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny i jaki równiutki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Ci wyszedł równiutki,zgrabniutki i jak takiego nie lubić :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie,jest ogromnie śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozmiar robi wrazenie :) Piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielki i robi wrazenie , pieknie wyglada . Ja koncze tez duza prace , jeden tysiac rurek juz wyplotlam i konca nie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! No ja też bym się z nim od razu polubiła:) A bioderka kobiece, hihi:) Fantastyczny, równiutki, kolorystka bombowa, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę patrzeć na Twoje wiklinowe wytworki bo mnie zżera zazdrość...masz takie wspaniałości a ja dwie lewe ręce do papierowej wikliny ;-(
    ŚLICZNOŚCI

    OdpowiedzUsuń
  16. Aldonko chylę czoło:) Rewelacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalny kształt!:) nie wspominając już o świetnie połączonych kolorach! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyplatasz równiutko i świetne kolory. Kształt kojarzy mi się ze starogreckimi amforami. Jajeczka bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Fajny kształt i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny wazon :) robi wrażenie ....tym bardziej ,że wiem ile pracy kosztuje wyplatanie takich dużych rzeczy , ale warto , co widać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny, duuuuzy i slicznie wypleciony, co prawda niezbyt w moich kolorach ale wykonanie suuuperowe :)))))
    Pozdrawiam cieplutko, Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wazon bardzo równo wypleciony o ciekawym kształcie, bardzo mi się podoba:) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wazon i kształt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jeszcze takiego nigdzie nie widziałam! Kiedy na czytniku widzę nowy wpis u Ciebie, wiem że na pewno zobaczę coś bardzo starannie wykonanego. Dzisiaj zobaczyłam coś wyjątkowego prawdziwy popis umiejętności.... szkoda że zdjęcie tylko jedno ...Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)