piątek, 15 marca 2013

i wiosna i zima

Zasypało nas.
Przed moim domem i w ogródku zaspy wyższe niż ja.
Drogi nieprzejezdne, autobusy nie wyjechały w trasę. Z pracy wracałam z przygodami, co wprawiło mnie w tak dobry nastrój, że poprosiłam mamę, żeby mi zrobiła kilka zdjęć w tych gigantycznych zaspach przed domem.
Miało być delikatne podrzucanie śnieżku i efektowne upadki w śnieżek .... i było....



miałam w planie wrócić do domu w takim stanie jak z niego wyszłam, czyli w suchym ubraniu.....
 i dotrzymałam słowa :)


Stara baba a głupia :)


Ale żeby nie było, że się tylko w śniegu wyleguję - koszyczek wiosenny. 



Pozdrawiam Was i dziękuję, że chce się Wam to wszystko oglądać i komentować :)
Ala


26 komentarzy:

  1. Śliczny koszyczek. A Ty korzystaj ze śniegu bo to już jego ostatnie podrygi (mam przynajmniej taką nadzieję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też , bo wbrew pozorom ja zimy nie lubię :)

      Usuń
  2. Zazdraszczam zabaw w sniegu,brakuje mi go bardzo ... Koszyczek piekny,choc przekornie nazwalabym go bardziej jesiennym niz wiosennym,brąz,żółć,czerwien bardziej pasuje mi do jesiennych kolorow..ale to moze tylko takie widzimisie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację co do kolorów, niech będzie, że to bukiet jesienny zrobiony wiosną :)

      Usuń
  3. Z gołą głową w taką zawieruchę o zgrozo, mnie by zatoki dobiły zanim bym z tej zaspy się wygramoliła:) ale zimę lubię mimo wszystko, podobno to już ostatni weekend zimowy.
    Koszyczek piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała akcja trwała tylko około 15 minut, nie zdążyłam zmarznąć, a z zaspy rzeczywiście trudno było się wygramolić, bo śnieg był bardzo miękki i sypki :)

      Usuń
  4. koszyczek bardzo wiosenny szkoda ze za oknem jej brak :) u mnie też tyle śniegu z tym że ja już taka radosna z tego powodu nie byłam, martwiłam się o swoją Julę która do szkoły musiała iść bo miała testy sprawnościowe jak to w klasie sportowej bywa cieszyłam się że ze szkoły wróciła ze znajomymi Jeepem bo nic innego nie było w stanie pokonać tych zasp na osiedlu i pod szkołą :) Pozdrawiam i czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, że Zamość też zasypany, mieszkam niedaleko więc u nas było dziś tak samo

      Usuń
  5. i żeby Ci taka radość chwili została na zawsze ... bywa że nawet dzieci zapominają o tym że przewalanie się w śniegu to fajna zabawa a to sama radość przecież. A koszyczek uroczy ładnie kręcisz i rureczki i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z Ciebie Alu kobietka :))) Kwiaty w koszyczku też :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, radość życia powinna taka być u każdego!!!

    Gorąco pozdrawiam.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. oj oj jak dziecko , no i dobrze że zaszalałaś :P hahahaha bardzo fajne zdjęcia ileż śniegu ....u mnie niestety zima ze śniegiem to rzadkość , cieszymy się każdym śniegowym płatkiem :)
    piękny bukiecik w koszyku , podziwiam Twoje prace są prześliczne i takie kolorowe i dopracowane w każdym szczególe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna Sesja Zdjęciowa,z Ciebie super Modelka,a z Mamy fotograf:)Pozdrawiam cieplutko,aby do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  10. Radość na śniegu całkiem dziecięca !!! Koszyczek śliczny z kwiatami :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną kompozycję zrobiłaś, różyczki bardzo mi się podobają bo ja lubię takie jesienne kolory :) Ależ śniegu napadało u Ciebie a u mnie nie ma nic ... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa na śniegu.Trzeba zachować takie podejście do życia jak najdłużej...uśmiech,zabawa i dobry humor:)Koszyczek piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to sobie poszalałaś:))) U nas( centrum) prawie wale nie padało:) Koszyczek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba czasem poszaleć, a co:) U mnie pogoda identyczna:) Jak ja uwielbiam te Twoje koszyczki, aż oczy cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak dziecko w śniegu się wytarzać,troski odchodzą wtedy na bok.A koszyczek bardzo pozytywny a kolorki kwiatków też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kompozycja i świetnie dobrane kolory, super precyzyjnie wypleciony koszyczek :) zima nie nastraja mnie tak pozytywnie jak Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Brrrrrr od samego patrzenia na te zdjęcia już mi zimno :D zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku. Koszyczek piękny, uwielbiam taką kolorystykę. Zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale takie zaspy to nie są co rok...więc co sobie nie poszaleć...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeurocza kompozycja, bardzo energetyczna!!!Mimo ,że kolory bardziej jesienne, ale jest dla mnie ,na przekór, uosobieniem tak bardzo wyczekiwanej przez nas wiosny !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam zimę i takie tarzanie się w śniegu, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. ¡¡¡ Que preciosidad de cesta¡¡¡.....las rosas son preciosas¡¡¡¡ me encantan¡¡¡...........y sin duda las fotos de la nieve son espectaculares..........aqui en mi tierra la nieve no se ve......

    Veo que eres de Polonia.con suerte en Mayo ire con mi famila a pasar unos días......

    Me quedo por tu blog y me hago seguidora,yo tambien tengo un blog,pero mis trabajos son con servilletas,tranfers.etc........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)