niedziela, 17 marca 2013

mały wiklinowy

Dziś koszyczek w ciepłych kolorkach, tak na przywołanie wiosny bo za oknem kolejny mroźny wieczór.




I mała zapowiedź :
W podziękowaniu za wszystkie odwiedziny i miłe słowa, już  wkrótce zaproponuję wiosenne cukieraski dla wszystkich moich odwiedzających. Wytypowałam kilka moich prac do roli cukierka ale jeszcze nie zdecydowałam która nim będzie :) Cały czas wyplatam nowe , więc może któraś z tych najnowszych ?
Zaraz po świętach zaproszę Was do zabawy :)

Trzymajcie się cieplutko :)

28 komentarzy:

  1. Alu jest piękny i bardzo równiutki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod tym co napisała Ania :) Jest przepiękny i równiusieńki...po prostu idealny :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, jest idealny! Uwielbiam patrzeć na Twoje koszyczki, bo to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aldonko, jak zawsze śliczny koszyczek u Ciebie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny i taki dopracowany,zgadzam się że ideał.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest fakt,że Twoje koszyki są perfekcyjnie wykonane i zawsze bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny koszyczek i tak świetnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi koszyczkami, tak równiutko je wyplatasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny !!! szkoda że mi takie nie wychodzą ...

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny.. ma taki idealny kształt..

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie upleciony i te kolorki, kojarzą mi się z moją ulubioną złotą jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczek śliczny! A wiosna o tak tak już nie długo :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny , tak ślicznie i dokładnie wykonany , aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjnie wykonany i kolorki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, Alu
    Idę do Ciebie za tropem. O, jejku, ale świetne plecionki. Masz cierpliwość i zręczność w paluszkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny koszyczek, a kolorki ma bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, dokładna robota. Bardzo fajny kształ i kolory. Widać że już nie jedno wyplotłaś :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki wspaniały koszyk! Moje są takie koślawe...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny :) Dziękuję za taki ciepły komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda fantastycznie! Ładnie dobrane kolory:) Jak Ty to robisz, że Ci tak równiusio wychodzi? Ja poczyniłam swój pierwszy koszyczek, ale to krzywus, że hoho;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też podziwiam jak równiutko wyplatasz i jak ładnie malujesz,wszystko jest takie estetyczne ,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu bo dzięki temu mogłam trafić do Ciebie. Widzę, że mamy wiele wspólnego, łączy nas ta sama pasja tworzenia. Oglądam i podziwiam Twoje prace i podpisuję się pod poprzednimi komentarzami, że wiklinę robisz rewelacyjnie równiutko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie, zapraszam po wyróżnienie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale to wszystko piękne - pozdrawiam i zapraszam ana swojego blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)