niedziela, 24 marca 2013

troszkę różności

Koszyczek z kolorowych papierów :) Trochę gazetowych rurek malowanych farbami, trochę kolorowego papieru do pakowania prezentów :)
Wyszło takie coś :




I jeszcze kilka świeczników drewnianych.
Malowałam je farbami, nakładałam masę szpachlową, przyklejałam koronki i serwetki ...... czyli eksperymenty na całego :)






Po świętach zaproszę Was do zabawy. Mam do oddania koszyczek w bardzo ciepłych kolorach, który nie chce ze mną zostać :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego świątecznego odpoczynku.

34 komentarze:

  1. Wiedziałam, że koszyczki robisz mistrzowskie, ale ze świecznikami mnie zaskoczyłaś - są przepiękne!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny koszyczek! Zresztą, ja już słów nie mogę znaleźć, żeby wychwalić Twoje wyplatanki;) Świeczniki cudowne, ten zielony to już skradł moje serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek!! A świeczniki po prostu cudo, bardzo oryginalne i pomysłowe, śliczne :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek fajny a świeczniki fantastyczne,cudne ,perfekcyjne......

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy tworzysz, podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje koszyczki są takie równiutkie i piękne ,że można się nieźle kompleksów nabawić.A drewniane świeczniki bardzo fajniutkie i super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczniki wyszły Ci pięknie, wszystkie bardzo ładnie dobrałaś kolorki.
    Koszyczek jak zawsze ładniutki u Ciebie:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny koszyczek a świeczniki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach śliczne prace. Serdecznie zapraszam się na Candy http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html Są super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek bardzo ładny i taki równiutki wyszedł, a świeczniki też świetne, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne te koszyczki, ja kiedyś próbowałam, ale mi się odechciało bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prace , swieczniki mnie zauroczyly :) Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczek jest perfekcyjny:)A świeczniki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę, proszę pięknie :)
    Też muszę spróbować papieru do pakowania, może być ciekawie.
    Zdolne łapki masz Alu, ale to już wiem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo podobaja mi sie wszystkie Twoje prace, sa takie inne, masz swoj styl a to czyni Cie wyjatkowa!!! :)
    Pozdrawiam, Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszyczek rewelacja:) A świeczniczki super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te świeczniki!!! Uwielbiam :)
    Zapraszam do siebie http://bukietowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są Twoje świeczniki. ;)

    Z resztą wszystkie prace są niezwykle interesujące.

    Pozdrawiam cieplutko
    bizuteriamoniki.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczniki piękne, a koszyczek mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyszły Ci te świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny koszyczek, a świeczniki jak ciekawie wykonane, pozytywne eksperymenty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko co robisz to wzbudza mój podziw - ja tak nie umiem !

    OdpowiedzUsuń
  24. Aldonko wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ;o jaki talent , widac , ze wkładasz w to całe serce

    przy okazji zapraszam do mojej krainy - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne swieczniki i koszyki! Piekne:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace! Tworzysz wspaniałe rzeczy, jestem pełna podziwu!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne swieczniki. Zapraszam po nominacje do mnie http://kunstbyiris.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie ozdobiłaś te świeczniki, wspaniale wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow...wszystko wiklinowe jest ty wykonane naprawdę cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)