niedziela, 14 kwietnia 2019

Zegar Zły

Moja przygoda z rękodziełem powoli zmierza do końca.
Z końcem tego roku pożegnam się z tymi pracami i blogiem.
Do tego momentu będę wrzucać prace rozpoczęte kiedyś, które dokończę w najbliższym czasie.
Nie wiem dlaczego nie czerpię już takiej przyjemności z tworzenia.
Od dłuższego czasu meczę się i denerwuję, nie jestem zadowolona z rezultatów.
To wszystko mija się z celem, dlatego postanowiłam, że to koniec.

Zegar zrobiłam z wyraźnymi wytycznymi. Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom :)



Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Szkoda.. już nie będzie pięknych pisanek i cudownych zegarów ?? Ale cóż jak nie ma radości z tworzenia a jedynie stres i złość. to faktycznie trzeba zakończyć ten etap życia.
    Powodzenia Aldonko i dziękuję za to że byłaś, a ja mam cząstkę Ciebie i ilekroć wyciągnę wielkanocne pisanki zawsze o tobie pomyślę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda. Nie zamykaj jednak bloga. Może kiedyś do nas powrócisz. My zaglądać będziemy tu czasem. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Well over 160,000 women and men are utilizing a easy and SECRET "liquid hack" to drop 2 lbs each and every night while they sleep.

    It's effective and it works on anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Grab a glass and fill it up with water half glass

    2) Then learn this crazy HACK

    and become 2 lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń

  4. Hello, I saw a three of your attention-grabbing posted posts and needed to ask in the event you would be interested in reciprocal pages? Crew have weblog about alexis texas ass! Anyway, in my language, there usually are not mucpm 0.1 filter
    hydrogen water machine amazon
    ionic air purifier reviews consumer reports

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ten zegar taki wyjątkowo mroczny. Wykonanie jak zwykle przepiękne i bardzo dokładne, co widać na pierwszy rzut oka. Mojej siostrze z pewnością spodobałby się ten mroczny klimat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)