wtorek, 9 lutego 2016

Pisanki - zakończenie :)

Witam :)
Dziś ostatnia część pisankowej serii.
Produkcja na rok 2016 zakończona, preparaty, farby i pędzle schowane :)


Ta pisanka z jeżykiem jest dla mojej Siostry, która zaopiekowała się w ubiegłym roku dwoma zbyt wcześnie obudzonymi jeżami. Zapewniła im opiekę, ciepło i właściwe pożywienie a potem, pomimo przywiązania  pozwoliła wrócić na wolność :)
To moja Sister i jeden z nich :) Przesiadywanie na kolanach i wąchanie swetra czyli codzienny rytuał dnia :) Dziki, dorosły jeż ale w krótkim czasie zaufał człowiekowi :)
Czy Wy balibyście się tych zębów? :)


A tak wygląda cała tegoroczna kolekcja w dzisiejszych porannych promieniach słońca.
Teraz czas na inne "bagatelki" :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam.

Ala

15 komentarzy:

  1. No proszę u Ciebie koniec a ja jeszcze nie zaczęłam :-) Ale jak tak patrzę na te cudne pisanki to nie wiem czy warto , bo będzie mi żal że ja tak nie potrafię. Aldonko gratuluję talentu , wszystkie pisanki są przepiękne !a Ich ilość powalająca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam wszystkie Twoje pisanki i jestem pod ogromnym wrażeniem- są piękne:) Równocześnie zazdroszczę Ci ;) bo sama miałam zacząć pisanki zacząć robić zaraz po Nowym Roku ale niestety inne ważniejsze sprawy wynikły:(

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, a ja jeszcze w ogóle nie tknęłam pisanek))))))
    Piękne;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale imponująca kolekcja i jak szybko powstała! Aldonko, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności. Piękne pisanki, każda inna. Ta z jeżykiem jest urocza, zresztą prawdziwy pan jeż również wygląda miło mimo tych ząbków :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisankowa gromadka wspaniała, a ja dopiero zabrałam się za wielkanocne jaja...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dawno do Ciebie nie zaglądałam i widzę jak wiele mnie ominęło. pisanki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś się Aldonko, ale jajucha wyszły cudownie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajeczka, bardzo je lubię, świetnie łączysz faktury i kolorki :), no i starannie wykonane. Pozdrowienia dla siostry, opieka nad dzikuskiem to nie lada wyzwanie... a potem uwolnienie do natury, radość miesza się ze smutkiem rozstania :) Wszystkiego dobrego dla Was dziewczyny, uśmiecham się do Was od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te Twoje jajeczka. Takie klejnociki koronkowe. Super !. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawał wspaniałej roboty-tyle pięknych pisanek! Rozumiem teraz, że zakończyłaś przedświąteczne przygotowania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ! Masz talent :) Zazdroszczę :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie www.uszyjemy.blogspot.com :) Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tutaj przypadkiem i się zachwycam. Przepiękne są Twoje pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja ślicznych pisanek! Jesteś kobietą wielu talentów :-) Za co się nie zabierzesz to tworzysz cudeńka.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)