poniedziałek, 14 grudnia 2015

trzeci kufer

Witam.
Trzeci kufer długo czekał na swoje miejsce tutaj. Skończony jeszcze w listopadzie dopiero teraz doczekał się na swoją sesję fotograficzną.
Słabe światło ale radziłam sobie jak umiałam.
Nie widać niestety pięknego blasku drobniutkiego, złotego brokatu, który w dzień delikatnie mieni się w słońcu a wieczorem w świetle lampy.








Dziś każdy z trzech kufrów zrobiłabym trochę inaczej.
Może kiedyś zrobię coś, co w pełni mnie zadowoli ale chyba nie prędko :)
Póki co kufry "pracują", przechowują moje szpargały.

Wszędzie na blogach i na fejsie królują prace świąteczne, podziwiam je i cieszę nimi oko.
Ja nie zrobię nic nowego.
Może za jakiś czas, gdy lepiej się poczuję. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak pokazywać prace wcześniej wykonane. Będzie ich kilka, wkrótce.
Do zobaczenia.
Ala

22 komentarze:

  1. No cóż można powiedzieć ... Aldonko to co zawsze. Nie ma Cię długo ,ale jak wracasz to z wielkim ŁAŁ... Przepiękny ten kuferek. Tak sobie myślę, że poświęcasz bardzo dużo czasu na każdy z detali . Jest tak dopracowany , że jak dla mnie idealny . Takie prace mogę oglądać zawsze. To mistrzostwo .
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdabiasz różne przedmioty w jedyny i niepowtarzalny sposób! Te wszystkie zdobienia, złocenia... Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Nic dodać nic ująć tylko patrzeć i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam ten kuferek, to przyszło mi na myśl, że mógłby być szkatułą jakiegoś maga, czy czarodzieja ;))) Tak jakoś od razu mi się skojarzyło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kuferek, misterne i dobrze dobrane detale.Perfekcyjny w każdym calu!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było więc nadrobiłam troszkę zaległości. Obejrzałam sobie wszystkie trzy kuferki - są przepiękne! Jestem nimi oczarowana! Dopracowałaś tyle detali, mają niesamowity urok i piękny styl. Prześliczny jest też ostatni zegar. Masz Aldonko niezwykły talent i artystyczne wyczucie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aldonko tęskniłam już za Twoimi pracami i .......znowu mnie oczarowałaś. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co zrobiłabyś inaczej w tym kufrze, Aldonko, ale dla mnie ta wersja jest idealna i bardzo, bardzo dopracowana. Podoba mi się :) Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkładasz wszystkich na łopatki tymi kuframi,a ten jest cudny
    Pozdrawiam cieplutko Aldonko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny!!!!!!!!!! Cudeńko prawdziwe, perfekcyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny. Wszystkie jak dla mnie idealne. Jeszcze tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tu już wszystko zostało powiedziane - więc ja się tylko pod tym podpisuję - wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam słów..bossski,zapraszam również do mnie http://www.inspiracjezdusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam słów..bossski,zapraszam również do mnie http://www.inspiracjezdusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aldonko, dawno mnie u Ciebie nie było i musiałam nadrobić trochę zaległości w oglądaniu ;-) Kufry są przecudne! A zegary jak zawsze zapierają dech w piersi.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kufry zrobiłaś, takie "na bogato". Świetnie się prezentują.
    Pozdrawiam, będę zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje kuferki są cudne, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie piękne, wysmakowane i wytworne wszystkie kufry z tej "złotej" serii. Gratuluje pomysłu i wykonania! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie piękne, wysmakowane i wytworne wszystkie kufry z tej "złotej" serii. Gratuluje pomysłu i wykonania! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje klimaty takie szykowne i eleganckie są. Kufry wprost boskie :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)