czwartek, 6 marca 2014

od Aldony dla Aldony :)

Nie zrobiłam sobie sama prezentów o nie :) Otrzymałam je od mojej imienniczki Aldony :)
Wygrałam jej serwetkowe candy :)
Zajrzyjcie na bloga tej fajnej dziewczyny -  aldonka40.blogspot.com - naprawdę warto :)
Oprócz serwetek Aldi podarowała mi coś do ozdabiania, coś słodkiego  i własnoręcznie wykonane serduszko decoupage - przepiękne i perfekcyjnie zrobione, lubię je od pierwszego wejrzenia :) .



Aldonko bardzo Ci dziękuję :) Nie miałam nigdy żadnej z tych serwetek, a wiesz co oznacza posiadanie nowości serwetkowych dla takich wariatek jak my :)

Pozdrawiam wszystkich "tuzaglądaczy", serdecznie dziękuję za komentarze i czas poświęcony na oglądanie tego, co tu zamieszczam :)
Oczywiście pracuję nad nowymi koszyczkami i pisankami, już wkrótce je tu pokażę :)
Ala

12 komentarzy:

  1. Piękne serducho dostałaś. A koszyczków i pisanek już się nie mogę doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko , fajna wygrana, gratuluję:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe serduszko otrzymałaś! Radosny ten bukiet! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie zrobiła to serduszko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super przydasie :) piękne serwetki

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. O serwetki !! Oststnio to jakis obłęd z tymi serwetkami . Mnie nie mozna wpuszczać do sklepu gdzie są serwetki bo wkńcu mi na chleb braknie :-). A serducho jest cudowne . Zazdroszczę Ci tych serwetek - unikatów.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na Twoje wielkanocne prace. U mnie Wielkanoc zaczeła się w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Aserwetki też lubię kupować i dostawać:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodkie serducho :) Świetny prezent !

    OdpowiedzUsuń
  9. serduszko bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszko i świetne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tych wspaniałości:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)