niedziela, 8 grudnia 2013

świątecznie :)

Witam Was znowu świątecznie :)
Choinka z papierowej wikliny i lampion to dwie prace które przed świętami chciałabym Wam pokazać :)
Choinka taka jak na wielu innych blogach :) Moja jest wysoka - 76 cm z gwiazdką :) Oczywiście świeci :)




Lampion najpierw był doniczką , potem słojem na cukierki , teraz awansował do roli świątecznego lampionu. To pierwsza taka praca w moim wykonaniu.







Dziękuję mojej siostrze Monice, która zrobiła te zdjęcia :) 
Ja nie mogłam sobie poradzić z tymi w ciemnościach :)

To ostatnie świąteczne prace w tym roku, nowe dopiero w styczniu. Czuje niedosyt więc obiecałam sobie, że w przyszłym roku , jeśli okoliczności dopiszą, zacznę świąteczne szaleństwo dużo wcześniej i zrobię wszystko co tylko mi przyjdzie do głowy :) Czego i Wam życzę :)

Pozdrawiam,
Ala

27 komentarzy:

  1. Aldonko choinka piękna,wysoka i dostojna a lampion jednym słowem odjazdowy i taki klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna choinka i bardzo elegancka . Lampion przesliczny dopelnia swiateczney nastruj . Wspanialosci , po prostu wielki talent masz . Pozdrawiam Swiatecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka a lampion jest niezwykły i bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ja jeszcze nie próbowałam robić choinek czy wianuszków, na razie tylko koślawe koszyczki mi wychodzą. Twoje dzieła to czysty profesjonalizm, podziwiam technikę i cierpliwość, której mi zdecydowanie brakuje przy wiklinie papierowej. Zapraszam na Candy jakbyś miała ochotę. Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinki cudne ale lampion fantastycznie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Zdjęcia przy oświetleniu, noca ukazują niezwykły urok i klimat jaki wprowadzają w domu :0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, taka świecąca choinka prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś najzdolniejszą Pleciugą na świecie ;) Święta przy Twoich dekoracjach będą bardzo nastrojowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinka cudna,a lampion bardzo elegancki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka wygląda fantastycznie a lampion jest cudowny:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta choinka no i wspaniale,że gwiazda swieci. Lampion bardzo ładny, lubie zapalać takie lampiony wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny lampion, uwielbiam takie dekoracje, szczególnie w długie, zimowe wieczory. Choinka również śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace , lampion bardzo nastrojowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze choinki zrobiłaś,lampionik też ma bardzo ciekawy niespotykany wzór i jest bardzo ładny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne prace :) ale się musiałaś napracowac przy choince :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alu świetny ten lampion! Choinka też mi się podoba. Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne prace :) A podświetlenie choinki wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obydwie prace piękne. A lampion cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Aldonko dziękuję ci za wizyty u mnie jesteś moją nową obserwatorka i bardzo się ciesze będę cie również odwiedzać czętso bo twoje prace są piękne a te lampiony dzisiajsze są rewelacyjne buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Lampion i choineczka są przepiękne ;-) Cudnie wyglądają jak świecą ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ten lampion jest przepiękny! choinka też super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Choinki super ale lampion rewelacja,aż niemożliwe, że to pierwszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lampion to pierwsza praca? Hm... Tylko pozazdrościć! :)
    Zachodzę w głowę jak ty ten szablon tak ładnie dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyszedł Ci ten lampion, podzielam zdziwienie Dyzi :-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)