poniedziałek, 3 czerwca 2013

drugie życie kufla

Kufel był prezentem na 18-te urodziny mojego syna Jarka. Przez trzy lata "ozdabiał" jego pokój. Wybaczcie ten cudzysłów, ale dowcipy na temat alkoholu śmieszą mnie powiedzmy ...średnio...
Niedawno natknęłam się w sieci na prace Ma.ryski i ... trafiło mnie w serce :)
Jarek bez oporów przekazał kufel w moje ręce.
Wyglądał wtedy tak :

Po tym co obejrzałam na blogu Ma.ryski ( a są tam prawdziwe skarby ) postanowiłam pozłocić drania . Teraz wygląda tak :
( ostrzegam dużo zdjęć bo nie mogłam się zdecydować )






Nie wiem co Wy na te moje wyczyny powiecie, ale ja jestem zadowolona z efektu. Jest to moje drugie "dzieło" pozłacane. Wcześniej zmarnowałam złotkami dobrze zapowiadający się świecznik :)
Kufel wrócił na swoje dawne miejsce w pokoju Jarka.

Na koniec jeszcze migawki z tego, co ostatnio uchwyciłam aparatem.




A i jeszcze mały lokator w mieszkanku po sąsiedzku :)

Teraz "poszwędam" się po Waszych blogach :)
Ala

30 komentarzy:

  1. Świetny efekt po ozdobieniu kufla, zdecydowanie lepiej :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...efekt zachwycający...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, efekt niesamowity!! Kufel jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aldonko ależ cudownie wyszedł ten kufel,aż mam ochotę też jakiś ozdobić bo kilka kufli w domku by się znalazło.Teraz to Ci go zabierze , także go pilnuj:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko kufel wrócił do właściciela zaraz po skończonych pracach :)teraz rozglądam się po mieszkaniu i poluję na nową ofiarę :)

      Usuń
  5. " Drań " czyli kufel prezentuje się rewelacyjnie, po mistrzowsku go ozdobiłaś !!! Zazdroszczę miłego sąsiada, to bardzo przyjemny widok spoglądać na niego codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Beatko co do miłego sąsiedztwa :) dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Dziewczyny bardzo bardzo dziękuje za tak miłe komentarze :) Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. ... nie ukrywam,że kufle nie są moją ulubioną formą do ozdabiania, za bardzo mimo wszystko widać ,ze kufel to kufel ;-)
    Ale reszta jest super, wzorek konturówkowy, pozłocony, postarzony z toną patyny:-) zastanawiają mnie te dodatkowe kolorki, to kolorowe złotko czy farbki?
    Proponuję wziąć na warsztat coś bardziej wazono podobnego, będzie fajniejszy efekt ale jako wprawka bardzo fajna!
    a największym komplementem dla tego wazonika,jest to, ze syn z powrotem przygarnął go do swojego pokoju...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolorki to kolorowe złotko. Dziękuję Ma.rysko za cenne dla mnie słowa. Złocenie bardzo mi się spodobało, choć to niesamowicie trudna sprawa, przynajmniej dla mnie.
      Mojemu synowi kufel przypadł do gustu i teraz śmieje się, że ma w pokoju już nie kufel a graal :) Ech ta młodzież :)

      Usuń
    2. ... tak myślałam, ze to kolorowa folia:-)
      A i jeszcze jedno uwaga, uwaga złotko to nieuleczalna choroba ;-))))) wciąga i trzyma, masakra!
      proponuję zanim zabierzesz się za cd złocenia zastanów się co robisz to twoja ostatnia szansa, żeby nie było , ze nie ostrzegałam hehehehe
      Czyli syn nie musi wybierać się na poszukiwania grala i siedzi w domu ;-)
      A złocenia nie jest trudne trochę wprawy i samo leci......

      Usuń
  8. Zrobiłaś cudeńko:)Śliczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny! Od razu inaczej wygląda, tak magicznie troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stworzyłaś śliczny wazon, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciłaś mnie jajem wielkanocnym,a teraz tym kuflem;)Ja przepadam za takimi pracami;)Jesteś perfekcjonistką;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efektownie wygląda. Złoty kielich zupełnie jak u króla Artura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kufel jest teraz niesamowity !!! Szczęka mi normalnie opadła !!!
    Zdjęcia urocze - tego co wokół :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Vaya cambio, te ha quedado precioso.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odmieniłaś go zupełnie, fajnie teraz wygląda. Nigdy bym nie sądziła,że masz dorosłegop syna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś nowego i jak zwykle perfekcyjnie.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowo-pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kufel, wygląda po "remoncie" rewelacyjnie! A migawki z aparatu cudowne:) W sąsiedztwie mojej babci mieszka bociania rodzina, uwielbiam patrzeć na ich gniazdo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kufel wyszedł koncertowo! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kufel jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnego masz sąsiada, a kufel w Twoich rękach zmienił się w prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pełna i bardzo udana przemiana!!!
    Gratuluję zdolności!!!
    Zapraszam do siebie na Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kufel wygląda przepięknie, bardzo udana przemiana:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kufel jest przepiękny :) fenomenalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)