sobota, 26 stycznia 2013

znów na zielono

Wiklinowy koszyk z kwiatkami.
Wyplatanie koszyczków z zaokraglonymi bokami wciąż jest dla mnie trudne ale ten wyszedł w miarę symetryczny.



Pracuję nad kolejnym kolorowym oraz pewnym dłuuugim koszyczkiem do zadań specjalnych :)
Pozdrawiam Was i bardzo dziękuję za liczne komentarze :)

Kolejne doniesienie z pola walki - kolejny kilogram za mną. To niewiele jak na te wysiłki , które wkładam w tą walkę ale, jak to mówią -  kropla drąży skałę :) 
Pozdrawiam wszystkie walczące blogowe koleżanki :)  Dziewczyny nie poddajemy się !!!

34 komentarze:

  1. Śliczniutki koszyk w tej zieleni i do tego bardzo pasują kwiatki,całość na 5+u mnie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koszyk w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie sympatyczny ten koszyczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł Ci bardzo wiosenny koszyczek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ba!! pewnie, że się nie poddajemy :P a koszyczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł i tak wiosennie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, i jak na moje oko to jest baaardzo symetryczny, świetnie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekniusi koszyczek,a ten dodatek z kwiatkow jest przeuroczy,pieknie to razem wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty ... Koszyczek piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny koszyczek ..aż czuć wiosnę :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny koszyczek,zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbowałam, bóg mi świadkiem... teraz oprócz podziwu dla Twoich projektów, składam pokłony. To jest jakiś horror nic nie wychodzi równo i wygląda jakby ktoś usiadł na moim koszyczku... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, ja mam w planie dwa zielone bliźniacze ale wciąż muszę je odkładać na później.
    Nikt o tym nie pisze ale żeby zrobić równiutko zaokrąglony koszyk konieczne są w pionowych rurkach osnowy druty.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, rzeczywiście nigdzie tego nie wyczytałam, dzięki za podpowiedź kochana :)Tak właśnie zrobię :)

      Usuń
    2. No ja nigdy nie wkladalam drutow i tez wychodzi ale napewno trzeba sie troche pilnowac podczas plecenia i pewnie z drutem latwiej i ladniej, trzeba wyprobowac ;)

      Usuń
  15. Śliczny ten koszyczek,zatęskniłam za wiosną pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny koszyk, bardzo wesoły. trzymam kciuki za Twoją walkę z kilogramami, sama właśnie wróciłam z ferii, trochę lżejsza i chcę więcej tej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszedł bardzo równiutki i taki pozytywny ;) Cały czas trzymam kciuki za twoją wytrwałość ;) Masz moje wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj ! Jestem Tu pierwszy raz i pewnie jeszcze zajrzę, bo bardzo podobają mi się Twoje koszyczki. Ten zielony - przypomina o wiośnie :) Sama też próbowałam się zmierzyć z wikliną papierową i muszę przyznać, że jest to dosyć niebezpieczne, bo wciąga :) Pozdrawiam serdecznie :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już poczułam wiosnę zaglądając do Ciebie :) piękny koszyczek, wspaniały kolorek cóż chcieć więcej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolorek , uroczy wiosenny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny :) u Ciebie to już wiosna na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ śliczny, wiosenny kolor :) Życzę wytrwałości w walce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zieloniutki jak młode listki na wiosnę... przyznaj masz coś wspólnego z tą odwilżą za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  24. super rzeczy robisz zdolna jesteś ja tej sztuki nie opanowałam :-) pozdrawiam ewcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Πόσο όμορφο είναι!!! Και το χρώμα του τόσο χαρούμενο!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog. Będę częściej zaglądała. Ja również uwielbiam papierowe wyplatanki. Zapraszam na mojego bloga kregulaart.bloog.pl
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny ten koszyczek, ta zielen jest sliczna :))
    Gratuluje dobrego wyniku na polu walki, ja mialam ciezki tydzien, baaardzo pracowity i nie mialam czasu na cwiczenia i diete, wiec... napisze za tydzien co u mnie ;)
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny śliczny koszyczek w wiosennych kolorkach. super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)