piątek, 11 lipca 2014

zegary do wydruku

Witam :)
Dziś przychodzę do Was z postem bez moich nowych prac wiklinowych.
Mam za to dla Was małe podarunki. W ostatnim czasie wypróbowywałam możliwości programu graficznego i powstało w ten sposób kilka kolaży z motywami zegarowymi. Wykorzystam je w swoich pracach wkrótce a dziś zamieszczam je tu. Jestem totalnym amatorem, ale jeśli się Wam podobają, to je zabierajcie i twórzcie własne zegary.
Do ich stworzenia korzystałam z darmowych grafik znalezionych w sieci, więc chyba nie naruszam tu niczyich praw.





Jeśli się Wam przydadzą to będzie mi bardzo miło.
Pozdrawiam.
Ala.

17 komentarzy:

  1. Grafiki wyszły Ci pięknie, a możesz zdradzić nazwę tego programu, bo ja się często bawię grafiką zawodowo i tak się przyglądam efektom i próbuję zgadnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to tylko picasa. Gdybyś miała coś ładnego, profesjonalnego czy mogłabyś się podzielić to byłoby cudownie, zaznaczam że ja nie sprzedaję swoich prac, więc wykorzystałabym je tylko dla celów prywatnych :)

      Usuń
    2. No proszę, zwykła Picasa, a jaki efekt! Zawodowo to ja robię rzeczy bardzo praktyczne typu loga, plakaty, ulotki itp. a na własne potrzeby lubię sobie "pocudować" ze swoimi zdjęciami i przerabiam je na różne kolaże i grafiki. Nie mam raczej w swoich zbiorach czegoś co nadawało by się do Twoich przepięknych prac. Ale widać, że świetnie sobie radzisz:) Jeśli chcesz dalej popróbować zabawy z grafiką to polecam program Gimp, ma możliwości bardzo zbliżone do komercyjnego Photoshopa, ale jest darmowy i ma mnóstwo darmowych wtyczek, które pozwalają uzyskać bardzo ciekawe efekty. Uwaga, zabawa z grafiką wciąga:) Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Olu dziękuję za podpowiedź, skorzystam :)

      Usuń
  2. super tarcze zegarowe :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie Alu zabrałam bo są przepiekne !!! Niestety grafika komputerowa to całkiem mi dziedzina więc sama bym takich cudnych nie zrobiła Dziękuję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka miła niespodzianka:) Dziękuję za śliczne małe podarunki!!! Motywy tych zegarów są przepiękne !!! Tak się cieszę, że mam je u siebie:))) Dzięki Tobie może uda mi się stworzyć mój pierwszy zegar :) A moje dzieci ucieszą się jak tylko zobaczą te tarcze zegarowe i od razu usłyszę "Mamo wydrukuj mi !!!" - lubią robić różne rzeczy plastyczne więc będziemy mieli co robić w deszczowe dni:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny bardzo się cieszę, że je przygarnęłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jakie piękne czy ja jeszcze mogę się o jedną uśmiechnąć , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak Aldonko sliczne wszystko wiec zabieram i dziekuje ze udostepnilas takie cudownosci = buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. aj zapomnialam podziekowac = przepraszam - Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, wspaniałe:) Bardo dziękuję a takie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozgościłam się trochę u Ciebie na blogu:) Po pierwsze bardzo piękne zegary tworzysz. Na dodatek ta Twoja papierowa wiklina jest taka idealna:P Po drugie pożyczyłam sobie jedną z Twoich tarcz. Jak znajdę jakiś zegar który będę mogła rozebrać na czynniki pierwsze i ukraść mechanizm rozpocznę budowę nowego:) A po trzecie lądujesz u mnie w odwiedzanych blogach bo bardzo mi się tu u Ciebie spodobało i muszę a raczej chcę być tu częściej:) Pozdrawiam i przesyłam buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj Alu ja pozwolilam sobie zabrac wszystkie tarcze - sa bardzo piekne i 2 na pewno wykorzystam tylko niech do sprawnosci jakiejs wroce - dziekuje bardzo buziaki sle i przepraszam za bledy - Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te projekty. Dzięki za udostępnienie je nam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)