sobota, 17 stycznia 2015

czerwony smok

Witam po długiej przerwie.
Choinka już na strychu a ja zaczęłam zabawę z pisankami :) Nie mam na razie nic, co mogłabym pokazać, ale mam zegar, który zrobiłam już dość dawno, ale go jeszcze nie pokazywałam.
Zegar - czerwony smok z genialną grafiką Anne Stokes. Zegar jest mój i tylko mój :)
A ludzie różnie na niego reagują, choć zupełnie nie wiem dlaczego ;)
Zdjęcia przy różnym oświetleniu.








 A tak niewinnie prezentuje się na ścianie :)
 Nawet jeśli napiszecie, że niefajny to i tak go lubię :)

Żadnych walentynkowych prac w tym roku nie przewiduję :) Za jakiś czas wracam z pisankami :)
Do zobaczenia :)
Ala

17 komentarzy:

  1. To masz mnie jako sojusznika - mnie się podoba, tkwi w nim magia i przyciąganie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Szczęka mi właśnie opadła do podłogi... Kocham smoki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Że niby niefajny?! Co to to nie!!!! Mi się bardzo podoba, smok i cały zegar prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za magią i smokami nie przepadam, co nie zmienia faktu, że zegar jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu zegar jest uroczy , taki tajemniczy ale zarazem mroczny, jak by skrywał ająs tajemnice. Grafika genialna. ale dla mnie najładniejsze w tym zegarze są te reliefy . No wyszły Ci przepiekne i to one nadaja klimat temu zegarowi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczny i niesamowity zegar
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mroczny co moim skromnym zdaniem przyciąga uwagę i kojarzy mi się z filmem pt."Ostatni smok",który bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały jak wszystkie które widziałam u Ciebie Aldonko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zegar jest świetny. Wszystko grafika, reliefy tworzą wspaniała całość do tego perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zegar i ten czerwony smok ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar jest prześliczny i we wszystkich sceneriach pięknie się prezentuje :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no taki ładny dla mego brata pewnie by podszedł lubi się w takich klimatach a wykonanie rewelacja wszystkie pani zegary na 5.........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Alu zegar jest nietypowy;) , ma w sobie "coś" - jest świetny :) i podoba mi się:)
    A grafiki Anne Stones są genialne - widziałam i z dwóch skorzystam przy najbliższej okazji;)
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Alu :)
    Zegar jest piękny, jak zawsze :) a magia i smoki to na pewno moja bajka.
    Pozdrawia bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegar piękny i oryginalny, wspaniale się prezentuje na tej zielonej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)