poniedziałek, 8 września 2014

dwa zegary

Witam :)
Wyplotłam dwa zegary, oba dla bliskich mi osób z życzeniami, aby odmierzały jak najwięcej szczęśliwych godzin. Motyw z ptakami to jedna z moich ulubionych tapet na pulpit komputera, znaleziona kiedyś na którejś ze stron z darmowymi tapetami.
Ten sam ptasi motyw ale zegary różnią się od siebie w wyraźny sposób, mam nadzieję , haha :)







Ostatnio kilka osób z mojej rodziny odkryło w sobie nagłą potrzebę posiadania "zegara z papieru", dlatego jeszcze Was trochę pomęczę moimi czasomierzami :)
Dziś to wszystko, pozdrawiam i dziękuję za wszystko co do mnie piszecie,   Ala.

22 komentarze:

  1. Aldonko zegary jak zawsze są urocze, motyw z ptaszkami jest piękny. A ja mogę Twoje zegary oglądać zawszy i w karzdej ilości. Az zazdroszczę obdarowanym takich prezentów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Męcz, męcz to bardzo przyjemne męki , wspaniałe prace , cudo, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Takimi widokami nas nie zamęczysz:) cudne te zegary!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegary są śliczne więc możesz nimi śmiało męczyć:). Pięknie komponujesz kolory w swoich pracach, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osoby obdarowane na pewno będą zachwycone :) Śliczne zegary

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja uwielbiam takie męki ;) Ten ptasi motyw w obu zegarach jest świetny, a różnice widać, widać ;)
    Twoje zegary to cudeńka, które mogę oglądać bez końca:) Tak więc czekam na kolejne.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe! Nie dziwię się, że rodzina zapałała chęcią posiadania takich. Też bym chętnie taki przygarnęła :)
    Pozdrawiam ciepło, Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zegary! Wcale się nie dziwię, że cała rodzinka chce takie posiadać :-) Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne zegarowe wyplatanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wcale się nie dziwię, że rodzinka ma nagłą potrzebę posiadania :-)
    Śliczne zegary, różnice widzę i chętnie będę oglądać kolejne Twoje czasomierzowe dzieła!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękne! Zegary powoli stają się Twoją wizytówką na dodatek ozegarujesz całą rodzinę :) Musze sprawdzić dokładniej bo podobno mam jakąś krewna na Roztoczu ;)
    Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie powinnaś otworzyć masową produkcję tych zegarków! Są prześliczne, pięknie zrobione a najważniejsze że podobają się wszystkim dookoła! Mi w szczególności:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zegary , z zachwytem podziwiam Twoje prace jedna piękniejsza od drugiej Gratuluję !!!!!!!! a w tworzeniu zegarów jesteś mistrzynią !!!!! !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zegary i rzeczywiście różne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne i niepowtarzalne zegary. Jestem zachwycona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite. Jeszcze nie widziałam połączenia papierowej wikliny z zegarem- tym bardziej podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i jak zwykle pięknie wykonane. Są takie jesienne.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)