sobota, 17 listopada 2012

Moje wianki


Pozazdrościłam świątecznych nastrojów na wielu blogach i zrobiłam własne wianeczki z wikliny papierowej:) W ozdabianiu ich nie poszłam na zupełną łatwiznę :) Kupiłam wiele gotowych elementów ale szyszki zebraliśmy z mężem jakiś czas temu i teraz samodzielnie je pomalowałam. Cytrusy też suszyłam sama a różyczki z metalizowanej krepy wiłam dzielnie ( chociaż chwilami cichutko mruczałam pod nosem jakieś mało cenzuralne słówka ). Tak więc są i ozdobią dom w okresie świątecznym. Mam ochotę wielką na dzwoneczki z papierowej wikliny i może zdążę takowe zrobić. Podziwiam te , które pokazała na swoim blogu Maggii, ale nie będzie łatwo oj nie :) To dla mnie całkiem nowa przygoda. Odmiana po tym co robiłam do tej pory. I to mi się bardzo podoba :)
Pozdrawiam i witam moje cudowne obserwatorki :)
Ala

11 komentarzy:

  1. Cieszę się Alu, że wróciłaś :) I to z zupełnie nowymi rzeczami. Czekam więc na więcej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, poszłam dziś odwiedzić Cię na Bagatelkach a tam taka wiadomość. Może to i dobrze, że mnie wcześniej ominęła, było by mi bardzo przykro. A tak od razu wskakuję tutaj, choć powiem Ci, Alu, że jakoś nie wyobrażam sobie Ciebie bez tej niezwykłej biżuterii. Oczywiście najważniejsze jak Ty się będziesz czuła a i tworzyć będziesz co Ci w duszy gra, nie ważne są moje oczekiwania;) Pozdrawiam i czekam na Twoje wpisy:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ponownie :) Piękne rzeczy na początek nowej przygody. Ten najmniejszy najbardziej mi się podoba. Z niecierpliwością czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa , postaram się Was nie rozczarować :) dziękuję, że tu jesteście ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne wianuszki i bardzo podoba mi się, jak są ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wianki! :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne! mam nadzieję, że czasami pojawi się jakaś Twoje cudna biżuteria:)
    super, ze wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki piękne.Widać,że są bardzo starannie wykonane.Jeśli chciałabyś zobaczyć moje quillingowe prace to zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. Un bog lleno de magníficos trabajos.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)