piątek, 24 marca 2017

Pisanki

Witam :)
Jak do tej pory w tym roku zrobiłam tylko kilka pisanek.
W ubiegłym robiłam je latem i bardzo mi się to spodobało. Ten brak pośpiechu, wiercenie ażurków w altance i towarzystwo moich piesków :)
W tym roku plan jest ten sam.
Te kilka pisanek, które własnie pokazuję powstało w ramach rozgrzewki :)




Poniżej moja tegoroczna faworytka. Cztery paski ażurowe i lekko podcieniowane tło. Będzie więcej podobnych :)


Pozdrawiam Was wiosennie.
Mój bocian przyleciał przedwczoraj i sprząta gniazdo w oczekiwaniu na żonę :)
Do zobaczenia :)
Ala

24 komentarze:

  1. No i co jaj napisać ?? Nie potrafię wyrazić słowami mojego zachwytu nad Twoimi pisankami. Wszystkie są przepiękne a Twoja faworytka jest i moją, jednak motywy różane zawsze wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające! Podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pisanki, brak słów...perfekcja w wykonaniu, a faworytka mnie też urzekła-boska.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pisanki fantastyczne cudeńka. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarz zostawić ??Tylko jaki ??
    Przecudnej urody pisanki i wierć je dalej :)
    Ja w ubiegłym roku aniołki robiłam we wrześniu na ławeczce .... więc można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas rękodzielniczek czas się miesza i wszystkie chwyty dozwolone :)pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Cudowne! Pełny zachwyt! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję 😊

      Usuń
  6. są przepiękne, niesamowicie starannie wykonane, a ten lakier - mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ,nic dodać nic ująć,jak zawsze u Ciebie pełna perfekcja.
    POzdrawiam Aldonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Rozgrzewka powiadasz? No to sobie wyobrażam co nam pokażesz jak się już rozgrzejesz. Twoje pisanki kochana to najwyższa sztuka zdobnicza. Podziwiam bezustannie cierpliwość i wytrwałość. Delikatność Twych rąk jest nieoceniona.Brak słów. Cudne, eleganckie, perfekcyjne. Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z radością czytam Twój komentarz. Dziękuję za słowa które uskrzydlają 😊 Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Są kolorowe i ażurowe i to sprawia że są takie ładne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Pisanki czy mogę wiedzieć czym Pani robi reliefy?. Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)