czwartek, 13 sierpnia 2015

Mixed media i Monika :)

Witam :)
Mixed media - to jest to, co ostatnio zaprząta moją głowę.
Ogladam prace tego typu, oglądam filmy instruktażowe Gabrielle Pollacco i innych.
Ta ramka to moja pierwsza przymiarka do "mixedków"  :)
Znalazło się na niej mnóstwo rzeczy, które dość przypadkowo wpadły w moje łapy.
Mam nadzieję , że moje dalsze prace będą bardziej przemyślane. Ale co tam, pierwsze koty za płoty :)

Na zdjęciu moja siostra Monika. Bardzo mi się podoba w wersji retro :)






 Ale żeby nie było, że Monika to słodkie, delikatne dziewczątko :)
Oto Monika w bardziej realistycznych okolicznościach :)


Jak widać trudno przerazić tę dziewczynę, która  nawet jaszczurkę potrafi przekonać do grzecznego pozowania :)
Z taką siostrą to nawet na koniec świata .... :)


Do zobaczenia
Ala



8 komentarzy:

  1. Technika całkowicie mi obca , ale Twój debiut bardzo udany. Podoba mi się ta rameczka, taka w sumie w Twoich kilmatach. A siostrzyczka modelka super i w wersji retro urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!!! fantastyczne są TWOJE prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta technika też mnie fascynuje bo wychodzą z tego super rzeczy jak twoja ramka. Siostrę masz też super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka jest niesamowicie piękna! Nie wiem jak się to robi, pewnie z ciekawości poszukam. Trzeba mieć ogromne wyczucie by przy tak dużej ilości detali zachować taką harmonię.
    Nawet modelkę masz odpowiednią :-).Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudeńko. Ramka wspaniale sie prezentuje. Podziwiam tez od jakiegoś czasu te technike. Daje wiele fantastycznych mozliwości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie, bardzo bogato, cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę tą nazwę ale patrząc na Twoją pracę to gdzieś coś w podobnym stylu widziałam. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)