sobota, 25 lipca 2015

Gitara

Witam.
Jestem ostatnio trochę rozleniwiona i powstaje bardzo mało prac rękodzielniczych, a przynajmniej takie , których nie warto pokazywać.
Gitarę dostałam od bliskich mi osób. Ta gitara kiedyś prowadziła bardzo ciekawy tryb życia :) Uświetniała obozy harcerskie i ogniska w różnych częściach Polski. Teraz to staruszka na emeryturze.
Trafiła pod mój pędzel. Malowałam , złociłam, rysowałam reliefy i lakierowałam na błysk :)
Wyżywałam się na niej okropnie :)
Teraz wygląda tak :










Pozdrawiam wszystkich , którzy mimo pięknej pogody zaglądają tu do mnie :)
Ala

29 komentarzy:

  1. Niecodzienna, nietuzinkowa fantastyczna muszę się przyznać że moją szczególnie przykuwa uwagę ogromny motyl(chyba nocny) bo kiedyś fascynowały mnie te nocne piękności. Gitara jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metamorfoza!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metamorfoza!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metamorfoza!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu powaliło mnie na kolana. Rewelacyjna praca. Pierwszy raz w zyciu widze coś takiego. Pozwól że zaostanę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To dla gitary najlepsza emerytura na świecie. Pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było zachować ją dla potomnych , z taka historią nie mogła trafić w lepsze ręce. Aldonko zrobiłas z niej cudo . Jest niesamowita. Wszystko mnie wniej zachwyca od motylku poprze złocenia i reliefy . No po prostu dla mnie to jest dzieło sztuki ! Gratuluję
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna, coś cudownego i innego...magiczny urok w sobie ma, a reliefy świetnie są wkomponowane w całość. Przebija delikatnością i lekkością, pewnie dzięki tym słodkim motylkom;))) Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aldonko,już chwaliłam na FB, ale napatrzeć się nie mogę to wracam po raz kolejny tutaj. Tak pomyślałam, że pokazując się z taką gitarą na obozie czy gdziekolwiek indziej to nawet grać nie trzeba by wzbudzić spore zainteresowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe życie starej gitary:) Wspaniale ozdobiona:) Efekt końcowy zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aldonko gitara wymiata,a Ty jak zawsze pokazałaś ,że wszystko potrafisz.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie wyżyłaś się OKROPNIE!!!! Cudna!!!! napatrzeć się nie moge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem, gitara pławi się w luksusie na zasłużonej emeryturze;)
    Fajna;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A moja stoi w kącie zakurzona..........i bez struny, dawno zapomniana , a u Ciebie taki HIT !!!!! Super ją zrobiłaś!!! Aż mi dech zaparło!!! Co teraz upiększysz ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pięknie teraz wygląda, cudeńko :) Do głowy by mi nie przyszło, że można tak zmienić gitarę! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takiej gitarze chętnie bym zagrała. Wygląda cudownie! Po prostu jakby sama w sobie była jakąś romantyczną balladą napisaną w blasku księżyca. Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na takiej gitarze chętnie bym zagrała. Wygląda cudownie! Po prostu jakby sama w sobie była jakąś romantyczną balladą napisaną w blasku księżyca. Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takiej gitarze chętnie bym zagrała. Wygląda cudownie! Po prostu jakby sama w sobie była jakąś romantyczną balladą napisaną w blasku księżyca. Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  19. No to mnie trafiło,gitara jest zjawiskowa i pewnie nie odważę się swojej tak ozdobić,ale powiem że jestem pod ogromnym wrażeniem,cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna jest! Też mam taką, starą mojego męża, który podobno kiedyś nawet grał! Oj, zainspirowałaś mnie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie cudowna ! Niełatwo pracować na tak dużej powierzchni, a świetnie sobie z tym poradzilaś. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie cudowna ! Niełatwo pracować na tak dużej powierzchni, a świetnie sobie z tym poradzilaś. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gitara przepiękna. Zazdroszczę właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem wielką fanką gitar i muszę powiedzieć, że właśnie na ten moment chcę kupić gitarę akustyczną. Czytałam o niej na stronie https://www.dziennikwschodni.pl/artykuly-sponsorowane/gitara-akustyczna-jak-wybrac-najlepsza-dla-siebie,n,1000282258.html i muszę przyznać, że faktycznie warto jest wiedzieć jaką gitarę akustyczną wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)