sobota, 13 grudnia 2014

Zegar :)

Witam :)
Dziś znowu przychodzę z zegarem.
Nowy :) Beż, brąz i złotko :)
Oczywiście nie udało mi się go odpowiednio sfotografować a wyszedł mi całkiem ładniutki.
Zdjęcia dziś zrobione i kto pomyślałby, że to połowa grudnia :)









W tym roku zrobiłam bardzo mało prac związanych ze świętami. Te z zeszłego roku zachowały się bardzo dobrze, więc je znowu wykorzystam do dekoracji domu. Robię tylko cztery male lampioniki i tyle. Już prawie gotowe, więc zdążę je tu wrzucić przed świętami.

Dziękuję za zainteresowanie i komentarze dotyczące moich kursików. Miło się czyta tak życzliwe opinie :)
Pozdrawiam Was wszystkich i serdecznie witam nowych obserwatorów :)
Ala

15 komentarzy:

  1. Wow, śliczny zegar, robi wrażanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu jest niesamowity . Troche się podłamalam , bo własnie przed godzina skończyłam moje dwa pierwsze zegary i byłam z nich niesamowicie dumna, do teraz :-( Jak zobaczyłam Twój to moje całkowicie zbladły. Jest przepiekny , to przybrudzone złoto i miedź na reliefach jest niesamowite, No cud !! Mysle , że nawet pałac by sie nie powstydził takiego zegara!!
    Pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały :) niesamowity jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar jak zawsze fantastyczny! Perfekcyjnie wykonany i ozdobiony :-) Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne zegary :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu skojarzył mi się z królewską komnatą, pięknym, stylowym wnętrzem... Twoje zegary nie mają sobie równych!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zegar, jestem zachwycona :0)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar jest cudny, elegancki, po prostu zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prawdziwą mistrzynią w tej kategorii !!!! Cudnie piękny !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aldonko mi zaparło dech... i odebrało mowę;) Ten zegar jest niesamowity i cudownie wygląda:))) Napracowałaś się przy nim, ale warto było - efekt jest powalający!!! Elegancki i jak zawsze precyzyjnie wykonany.
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj.... cudeńko! co jeden to ładniejszy, zdolna duszyczko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegar! Błyszczy on, Twoje zdolności, precyzja. Widać, że wkładasz w to, co robisz serce! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetny , przypomina mi antyczne ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)